Goed om te weten

 

Begeleiding

goed-om-te-weten-dietist-denennieDe begeleiding bestaat uit meer dan alleen het gesprek met u in de spreekkamer zoals u heeft kunnen lezen bij Werkwijze >> Spreekuur. De behandeltijd die we in rekening brengen bij u of uw zorgverzekeraar, bestaat uit twee componenten:

  • de directe tijd: de tijd waarbij u als cliënt aanwezig bent.
  • de indirecte tijd: de tijd die we besteden aan o.a. het berekenen en samenstellen van een persoonlijk advies, het informeren (mondeling en/of schriftelijk) van de verwijzer en het registreren van uw gegevens. Hier bent u als cliënt doorgaans niet bij aanwezig.

Een consult bestaat dus uit bovenstaande directe en indirecte tijd. De totaal bestede tijd wordt afgerond op kwartieren.

Meenemen naar het eerste consult

Tijdens het eerste consult dient u onderstaande mee te nemen:

  • De naam en het polisnummer van uw zorgverzekeraar, te vinden op uw zorgpas.
  • Uw legitimatiebewijs met uw burgerservicenummer (BSN-nummer), zoals uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs.
  • Bij voorkeur een recente verwijzing die u heeft ontvangen van uw (huis)arts, medisch specialist, consultatiebureauarts, jeugdarts of tandarts. Deze verwijzing is 1 jaar geldig.

 

Afspraak afzeggen

Wanneer u een afspraak niet kunt nakomen, geef dit dan minimaal 24 uur vantevoren aan ons door. Als u dit niet doet, kunnen de kosten van het consult bij u in rekening worden gebracht. Deze kosten worden dan niet vergoed door de zorgverzekeraar.

 

Privacy

Bij de behandeling van de diëtist is uw privacy gewaarborgd. Alles wat u bespreekt, wordt vertrouwelijk behandeld. De diëtist toont respect voor u en uw omstandigheden en streeft naar een optimale samenwerking en het geven van duidelijke adviezen.

 

Klachtenregeling

Bent u niet tevreden? Neemt u dan in eerste instantie contact met ons op om te kijken of we er samen uit kunnen komen.

Mocht dit niet mogelijk zijn dan kunt u contact opnemen met het klachtenloketparamedici. Dit kan via e-mail naar info@klachtenloketparamedici.nl of bellen naar 030-3100929. Kijk voor meer informatie op klachtenloketparamedici.nl